آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

دانلود آهنگ ” میم مثل مادر ” آریا عظیمی نژاد

دانلود آهنگ  میم مثل مادر (تیتراژ فیلم سینمایی میم مثل مادر)

http://s4.picofile.com/file/7822926234/Mim_Mesle_Madar_01_235012.jpg


دانلود آهنگ با لینک مستقیم


میم مثل ماه
میم مثل مریم
میم مثل مادر
کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مث بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم
سادگی هاتو دوست دارم، خستگی ها تو دوست دارم
چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم
کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم
کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم
لالایی… لالایی… لالالا…
بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم
لالایی… لالالا…
پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم
دنیا اگه خوب اگه بد، با تو برام دیدنیه
باغ گلای اطلسی، با تو برام چیدنیه
مـــــــــــــــادر…
مـــــــــــــــادر…
 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد