آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

دانلود آهنگ زیبای بهار دلنشین با صدای غلامحسین بنان


تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر
تا که گلباران شود کلبه ی ویران من

تا بهار زندگی آمد بیا آرام جان
تا نسیم از سوی گل آمد بیا دامن کشان
چون سپندم بر سر آتش نشان بنشین دمی
چون سرشکم در کنار بنشین نشان سوز نهان

تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر
تا که گلباران شود کلبه ی ویران من

باز آ ببین در حیرتم
بشکن سکوت خلوتم
چون لاله تنها ببین
بر چهره داغ حسرتم
ای روی تو آیینه ام
عشقت غم دیرینه ام
باز آ چو گل در این بهار
سر را بنه بر سینه ام

 
تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر
تا که گلباران شود کلبه ی ویران من

تا بهار زندگی آمد بیا آرام جان
تا نسیم از سوی گل آمد بیا دامن کشان
چون سپندم بر سر آتش نشان بنشین دمی
چون سرشکم در کنار بنشین نشان سوز نهان

تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر
تا که گلباران شود کلبه ی ویران من

باز آ ببین در حیرتم
بشکن سکوت خلوتم
چون لاله تنها ببین
بر چهره داغ حسرتم
ای روی تو آیینه ام
عشقت غم دیرینه ام
باز آ چو گل در این بهار
سر را بنه بر سینه ام

File Size : 1.2 MB

نظرات 2 + ارسال نظر
معین شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ

عالــــــــــــــــــــــــــــــــی بـــــــــــــــــــــــــــــــــود.

یه بنده خدا یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام
لینک دانلود به چه دردی میخوره وقتی اونم لینک بعدی رو میده؟؟؟
چرا ادمو سر میدونید؟ اگه فایل اهنگو دارید بذارید ندارید اذیت نکنید
نیم ساعته هی این لینک میده به اون اون به این....

سلام بنده خوب خدا
حتمن مزاح می فرمائید خدا نکنه ما کسی رو سرکار بزاریم
من تست کردم این جوری نبود ولی اینم لینک مستقیمش که میتونی حتی آنلاین هم گوش بدی
دوست دارم بای
http://uploadboy.com/48r5og8zeju5.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد