آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

پسورد دادن به فایل بدون هیچ برنامه خاصی در windows xp

 

شما میتوانید بدون استفاده از برنامه خاصی روی فایلهایتان پسورد بگذارید البته جهت انجام اینکار لازم است فایل یا پوشه مذکو را با استفاده از خود ویندوز فشرده نمائید لذا روی فایل یا پوشه مورد نظر کلیک راست نموده و از منوی send to ساب منوی  Compressed(zipped)folderرا انتخاب نمائید حالا وارد پوشه زیپ شده شوید و کلیک راست کرده و add a password  را انتخاب نمائید حالا پسورد دلخواه را وارد نمائید کار تمام است اگر روزی روزگاری خواستید پسورد مربوطه را برداید وارد پوشه زیپ شده شوید و در داخل پوشه کلیک راست کرده و اینبار....  remove passwordرا برگزینید

 

حذف ID یاهو و باطل ساختن Account!!!

 

 

اگر روزی تصمیم گرفتید Account خود را برای همیشه از روی سرور Yahoo بردارید روی این لینک کلیک نمائید:

                                                                        https:\edit.yahoo.com/config/delete_user                                       
حالا به صفحه ای با عنوانTerminating your Yahoo! Account  هدایت خواهید شد, اگر مطمئن هستیدروی گزینه

Terminate this Account  کلیک نمایید الان اکانت بی اکانت!!!!

 

تنظیمات یک پوشه را به عنوان الگویی برای تمامی فولدرها قرار دهید

 

یک فولدر را باز کرده و تنظیمات مد نظر را انجام دهید. مثلاً شیوه نمایشی آنرا تعیین کنید و یا هر تنظیمات دیگر. بعد در همان پوشه از tools گزینه folder options را انتخاب نمائید تب view را بر گزیده و روی دکمه apply to all folders کلیک نمائید و نتیجه کار را مشاهده نمایید اگر خواستید همه چیز را به حالت سابق برگردانده و ابقای ماکان کنید کافیست در روی گزینه مقابل یعنی reset all folders کلیک نمائید حالا همه چیز به حالت سابق برگشته است.

تغییر دادن پسورد اکانت یاهو

 

 ابتدا وارد صندوق پستی خود شوید سپس روی Mail option  کلیک نمائید حالا به صفحه ای هدایت خواهید شد که آنجا باید در قسمت Personalization روی General Preferences کلیک نماید حالا از سمت چپ AccountInformation را انتخاب نمائید. الان در صفحه جدیدی که با عنوان Please verify your password ظاهر میشود باید دوباره پسورد خود را وارد نموده واز گزینه Change Password میتوانید پسورد خود را تعویض نمائید البته همانطوری که متوجه شدید بسیاری از اطلاعات و مشخصات مربوط به اکانت را نیز میشود تغییر داده و پروفایل خود را ادیت نمایید.

 

نمایش تصویر بمدت 3 ثانیه در هنگام ورود به سیستم

 

جهت انجام اینکار ناگزیر از دستکاری در رجستری ویندوز خواهیم بود۰ لذا کلید زیر را بیابید  HKEY_USER.DEFULTControlPanelDesktop

در سمت راست wallpaper را یافته و مقدار آن را برابر با مسیر فایل گرافیکی خود قرار دهید سیستم را restart نمائید تا شاهد نتیجه کار باشید.

استفاده از مزایای سیستم فایلی NTFS

 

 

اگر هنوز از سیستم فایلی FAT32 استفاده میکنید در صورتیکه از مزایای سیستم فایلی  NTFS

 (new technology file system) یا (NT file system) آگاه شوید مطمئناً به استفاده از این نوع سیستم فایلی متمایل خواهید شد.

اما خلاصه ای از مهمترین مزایای سیستم فایلی NTFS

1 - با استفاده از قابلیتهای جدید و پیشرفته امنیتی میتوان سطح دسترسی کاربران را نسبت به عناصر تعیین نمود. در این نوع سیستم فایلی هر عنصر دارای ACL (Accsses control list) میباشد.

2 – از پیکربندیهای خطاپذیر دیسک همچون Raid5  یاMirroring  بهره جست.

3 – امکان ذخیره فایلهای بزرگتر از 4 Gig

4 – امکان فورمت پارتیشنهای بزرگتر از 32 Gig

5 – پایداری بیشتر وآسیب پذیری کمتر نسبت به خطاها وخرابیها.

6. استفاده بهینه از هارد دیسک و بهبود نسبی اتلاف کلاسترها.                                                 اما جهت تبدیل فایل سیستمیFATt32   به NTFS   کافیست دستور زیر را در خط فرمان صادر نمائید: convert x:/fs:ntfs تا بعد از restart نمودن بتوانید ازمزایای این نوع فایل سیستمی بهره ببرید بدیهی است که در دستور مذکور منظور از حرف x درایو و به عبارتی پارتیشن مورد نظر میباشد.