آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

دنیای وارونه

برای دیدن صفحات وب بصورت بر عکس یعنی زاویه 90 درجه می توانید به این سایت بروید و با وارد کردن آدرس صفحه تصویر وارونه شده آنرا ببینید. برای استفاده از آن به مرورگر اینترنت اکسپلورر 5.5 یا بالاتر احتیاج است. 

                                            http://blog.outer-court.com/rotated2

قفل نمودن پوشه و فایل بدون برنامه خاص در ویندوزهای 98 و ملنیوم

از پای داس نام پوشه مذکور را بدین صورت تغییر دهید. فرضاً اگر نام فولدر شما ali باشد دستور زیر را تایپ نمایید ren ali alt+251(یعنی alt را گرفته و عدد 251 را وارد کنید) حالا پوشه مذکور بطرز وحشتناکی قفل خواهد شد علت این امر این است که ویندوز اصولاً چنین پوشه ای را نخواهد شناخت لذا هر اقدامی در مورد فولدر مذکور اعم ازحذف و مشاهده محتویات یا کپی کردن و کات کردن و تغییر نام و.... بی ننیجه خواهد بود اگر آنتی سوییچ این دستور را ندانید برای خلاص شدن از شر این پوشه طلسم شده  چاره ای جز فرمت پارتیشن نخواهید داشت  اما نحوه برگرداندن پوشه یا فایل مذکور به حالت عادی دستور winfile را از طریق RUN اجرا نمایید حالا با محیطی شبیه NC روبرو خواهید بود کافی است به مسیر فایل یا پوشه مد نظر رفته و از منوی فایل هر عملیات فایلی را که خواستید روی آن انجام دهید.

 

 

 

پسورد دادن به پارتیشن بدون استفاده از برنامه خاص

جهت انجام اینکار در پارتیشنی که می خواهید مزین به رمز عبور شود کلیک راست کرده و منوی customize this folder را انتخاب کنید در کادر محاوره ای که ظاهر خواهد شد اولین گزینه یعنی crate or edit an html folder را انتخاب و next را را بزنید در کادر محاوره ای بعدی نیز next کنید فایلی بنام folder.htt در نوتپد باز خواهد شد عبارت زیر را در آن  بیابید

<script language="JavaScript">

 و پایین این عبارت جای خالی باز کرده و کدهای زیر را دقیقاً وارد نمایید.

 

var pas=prompt("inter your password")

if(pas!="ali")

{

window.location="c:"

}

                                   

بدیهی است که بجای Ali هر پسورد دیگری را میتوانید وارد کنید ضمناً در صورتیکه هدف شما دادن پسورد به درایو دیگری باشد باد بجای :c  نام پارتیشن مورد نظر را باید وارد کنید.

ضمناً لازم بذکر است ترفند مذکور فقط در ویندوزهای 98 وملنیوم و 2000 قابل اجراست

نحوه قفل کردن ID شخص در Yahoo

می توان با استفاده از یک ترفند ساده ID شخص را بمت 12 الی 24 ساعت قفل نمود البته هدف من از گفتن این مطلب این نیست که خواننده گرامی دست به چنین کاری بزند چون اینگونه کارها از نظر اخلاقی کار بسیار ناپسندی بوده و هیچ توجیهی نمی تواند داشته باشد بلکه هدف این است که اگر احیاناً ID کاربر با چنین روشی بسته شد بتواند وارد Inbox خود شود .

اگر در یاهوID شخخی را وارد کرده و در قسمت پسورد 10 مرتبه رمز عبور را اشتاه وارد کنید ID شخص بمدت مذکور قفل خواهد شد چون یاهو در این حالت فرض میکند که کاربر قصد هک داشته و احتمالاً  در پی حدس زدن رمز عبور می باشد در چنین حالت اگر شخصی که ID او قفل شده اگر بخواهد وارد جعبه پست الکترونیکی خود شود به جای صفحه همیشگی به صفحه دیگری فرستاده خواهد شد و ورود به صفحه همیشگی از کاربر سلب خواهد شد حال اگر ID شما نیز بدین طریق قفل شده باشد یک بار ID و پسورد خود را صحیحاً وارد نمایید البته همانطوری که گفته شد به صفحه دیگری منتقل خواهید شد با این تفاوت که در زیر جایی که کلمه عبور را وارد مینمایید محلی وجود دارد که یک رمز نوشته شده که پس از وارد کردن رمز در داخل کادر و وصل مجدد می توانید وارد صندوق پستی خود شوید.

ظاهر نمودن کنترل پنل در My computer

اگر با کنترل پنل زیاد کار می کنید میتولنید با زدن یک تیک آیکون آن را در My computer ظاهر سازید .

جهت انجام این کار روی My computer کلیک نموده و از منو بار  Tools و سپس Folder option را و  برگه View را انتخاب نمایید و تیک عبارت زیر را بزنید و OK کنید .

Show control panel in my computer

 

ساختن پروفایل از طریق یاهو مسنجر

 متاسفانه 80%  کاربران نسبت به مسئله پروفایل بی توجهند در حالیکه پروفایل در واقع شناسه و اعتبار کاربر یاهو بوده و علاوه بر اینکه به کاربر تشخص واعتبار و وجهه ای متمایز از سایر کاربران می بخشد امتیازات ضمنی هم برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. اما نحوه ایجاد پروفایل از میان منوهای یاهو مسنجر Login را انتخاب و My profile را برگزینید حالا روی ID مورد نظر کلیک کرده و سپس Edit profile information را انتخاب کنید و اطلاعات لازم را وارد کرده و تمامی فیلد ها را با اطلاعات مناسب پر کنید که شامل نام اصلی لقب محل زندگی سن جنسیت وضعیت تاهل شغل می باشد و درقسمت Display email address نیز باید مشخص کنید که آیا ایمیل شما در پروفایلتان نشان داده شود یا خیر  قسمت علاقمندی ها و آخرین اخبار در مورد خودتان را نیز با اطلاعات مناسب پر کنید و در این بخش می توانید آدرس وبسایت یا وبلاگ خود را نیز قرار دهید حالا باید مشخص کنید که آیا پروفایل شما در نتایج جستجو توسط دیگران قابل رویت باشد یا خیر اگر گزینه Display this profile را برگزینید در این صورت پروفایل شما به کسی نشان داده نمی شود و اگر گزینه Add this profile to the yahoo member directory علامت بخورد پروفایل شما برای همگان قابل دسترسی خواهد بود در قسمت Edit picture هم میتوانید عکس خود را وارد سازید ضمناً با کلیک روی گزینه Create own home page at geogcities فضایی به ظرفیت 250 مگابایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می توانید برای خود یک سایت نیز ایجاد کنید و آدرس آنرا در پروفایلتان قرار دهید.

 النهایه اینکه اگر بخواهید پروفایل شخص خاصی را مشاهده نمایید به این آدرس بروید و البته بجای علامت سوال ID شخص مورد نظر را وارد نمایید  ?????/http://profile.yahoo.com