آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

زنگ تفریح

     زنگ تفریح       

اگه گفتید فرق  بین ... و ... چیه؟

 

اگه گفتید فرق پلیس راهنمائی و رانندگی در ایران با جاهای دیگر دنیا چیه؟

در همه جای دنیا وقتی ترافیک ایجاد بشود سروکله پلیس راهنمائی و رانندگی پیدا میشود. ولی  در

ایران وقتی سروکله پلیس راهنمائی و رانندگی پیدا شد ترافیک ایجاد میشود!!!

 

اگه گفتید فرق بین محل کار و خانه وخیابان در ایران وسایر نقاط جهان چیه؟

در کشورهای دیگر در اداره کار میکنند در خانه استراحت در خیابان تفریح ولی در

ایران در اداره استراحت میکنند در خانه تفریح و در خیابان کار !!!

 

اگه گفتید فرق بین یک نویسنده ایرانی با یک نویسنده خارجی جیست؟

یک نویسنده خارجی وقتی نوشته هایش چاپ شد معروف میشود ولی در

ایران زمانی یک نویسنده معروف میشود که جلوی چاپ نوشته هایش گرفته شود!!!

 

 

اگه گفتید فرق بین یک آدم موفق در ایران با سایر نقاط جهان چیه؟

در همه جای دنیا وقتی کسی موفق میشود همه به او نزدیک میشوند و به او کمک میکنند و سعی میکنند با او ارتباط برقرار کنند و به او احترام میگذارند و خلاصه کلی تحویلش میگیرند ولی در ایران

وقتی کسی موفق میشود همه از او فاصله میگیرند و با او قطع رابطه میکنند و سنگ اندازیها شروع میشود و خلا صه کلی حالشو جا میارن!!!

 

اگه گفتید فرق بین یک تخم مرغ در ایران و سایر کشورها چیست؟

البته با عرض معذرت اگه IQ شما هم مثل بنده زیر خط فقر است این را نخوانید .

در کشورهای دیگر اگر تخم مرغ را زیر مرغ بگذارند بعد از 21 روز یک جوجه از تخم مرغ بیرون می آید ولی در ایران

پس از 21 روز ممکن است از تخم مرغ هر موجودی بیرون بیاید مثل....!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
میرزا بنویس چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.khozabalati.persianblog.com/

سلام دوستم یعنی سلام دوست جدید.ممنون از اینکه از حجره ی پلمپ شده ی من دیدن کردی و متشکرم به خاطر خط خطی بسیار زیبایی که کردی.آقا مهدی نمیدونم چند تا از مطلب هام رو خوندی که اینچنین مشاوره ام کردی ولی...میخوام بگم که از اولش این نبوده و همونطور که خودت هم گفتی برای شما هم بوده که البته الان خیلی خوشحالم که سالی خوب را داری سپری میکنی...مهدی جان هر آدمی یه روزی به جایی میرسه که از چیزی خسته بشه برای همه هست فقط دلیل خسته شدن ها فرق میکنه منم که میرزا ام و اگه اجازه بدید داخل آدمها خودم رو چپوندم ...من برای این رفته ام تا بتونم زیبایی ها رو ببینم...من دارم دنبال زیبایی میگردم...ولی بهم این حق رو بدید که بعد از اون همه دیدن بدی و زشتی سخته...وقت میبره...گفتم که دلم میخواد همون میرزایی بشم که باشور و شوق اومد سلام اول رو داد...دوست دارم خستگیم از دنیا و آدماش کامل بیرون بره بعد برگردم...راستی دوستم فرق بی معرفت های ایران رو هم با جاهای دیگه بگو ببینم همه ی آدمایی که کسی رو دوست دارن به همین جا میرسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/تا دوباره...

مامانه فاطمه شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ق.ظ http://aaftaab.blogsky.com

سلام. ببخشین که مامانم دیر جوابتونو داد.آخه چن وقت بود که تلفنمون قطع بود و ما به نت دسترسی نداشتیم. از بابت میلی هم که زدین ممنون.

محسن شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:11 ق.ظ http://www.trade.fars.myblog.ir

سلام
مرسی از لطف شما در بابت قرار دادن لینک
من هم لینک شما را قرار دادم

مینا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.kachal-ghorazeh.persianblog.com

خداییش همش راست و درست بود. نوشته هات هم بامزه بود هم واقعیت. چقدر خوبه که گاهی واقعیتها رو به شکل طنز
بیان کرد. بازهم از این زنگهای تفریح برامون بگذار.
راستی رشته تحصیلی تو چیه؟!!
اگه ادامه داستان رو میخوای یه سر بیا.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ http://tanhaa213.persianblog.com

سلام..ممنون که به من سر زدید...پایدار باشید....در ضمن وبلاگ مفیدی دارید

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ




سلام آقا جون:
آمدیم خوشحال شدیم ولی حالا که داریم می ریم خیلی ناراحتم. جدا از این حرفها می شه به این سوال من جواب بدهید . آیا آیا آیا این عکس خودت است یا اینکه ازسایت گلف برداشته ای این برای من خیلی خیلی سوال است.
بانهایت تقدیری بی صبرانه و پیشاپیش و با نهایت بی رحمی خداحافظ.
محب شما سالار خان


دوشنبه 03 مرداد 1384 در ساعت 10:25pm

امیر دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ق.ظ

دمت گرم عالی بود حسابی حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد