آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

مخفی کردن محتویات فولدر در ویندوزهای سری 9x و ME با یک شگرد خاص

 

با یک شگرد خاص میتوان در ویندوزهای سری 9x یعنی 9598 و ME محتویات یک پوشه را مخفی نمود.جهت انجام اینکار در پوشه ای که می خواهید محتویات آن مخفی شود کلیک راست کنید و منوی customize this folder را انتخاب کنید در کادر محاوره ای که با همین عنوان ظاهر خواهد شد اولین گزینه یعنی crate or edit an html folder را انتخاب و  next را را بزنید در کادر محاوره ای بعدی نیز next کنید فایلی بنام folder.httدر ناتپد باز خواهد شد محتویات فایل را کلاً های لایت نموده و دکمه delete را از کیبورد بفشارید در واقع شما باید محتویات فایل مذکور را کلاً پاک کنید و آن را ذخیره نمائید در پنجره بعدی که ضمن تبریک در حقیقت خواستار تائید مجدد عملیات مذکور است  finishرا را بزنبد کار تمام است محتویات پوشه علی الاصول نباید رویت شوند منتها یک نکته ظریفی وجود دارد و آن اینکه این روش فقط در شیوه نمایشی (as web page ) کاربرد دارد واگر شیوه نمایشی فولدر مذکور روی شیوه های نمایشی دیگر تنظیم شده باشد فایلها رویت خواهند شد و البته این شیوه روش کاملاً مطمئنی برای مخفی نمودن اطلاعات نخواهد بود اگر هنوز از ویندوز 98 یا ملنیوم استفاده می کنید و به دنبال یک روش کاملاً مطمئن و بی نقصی هستید به مطلب (قابل توجه آنهایی که از ویندوزهای سری 9xو ME استفاده می کنند) در همین وبلاگ مرجعه کنید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آزاد ياسمي یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ب.ظ http://guffnet.tk

سلام مهدی جان .. ممنون از اينکه به وبلاگ من سر می زنی ... از اظهار لطفت هم تشکر می کنم ... ببخشيد الان کمی سرم شلوغه .. در گير امتحانهای فاينال هستم ... در پست بعدی حتماْ لينک شما رو اضافه می کنم ... موفق باشی ... آزاد

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام آقا جون:
آمدیم خوشحال شدیم ولی حالا که داریم می ریم خیلی ناراحتم. جدا از این حرفها می شه به این سوال من جواب بدهید . آیا آیا آیا این عکس خودت است یا اینکه ازسایت گلف برداشته ای این برای من خیلی خیلی سوال است.
بانهایت تقدیری بی صبرانه و پیشاپیش و با نهایت بی رحمی خداحافظ.
محب شما سالار خان

[ بدون نام ] یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام آقا: با عرص خسته نباشید خدمت شما عرض شود که چرا شما هی گیر دادید به این ویندوز ۹۸ . آقا این چیزا این زمانه جرم حساب مشن خواهشا خودت و یک کمی کنترل کن باشه . یک کمی هم برو سراغ ویندوز های دیگه .
بانهایت تقدیر وتشکر
سالار خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد