آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

این ارکات هم عجب حکایتی شده!!!

  
  
دوستانی که از ارکات استفاده میکردند !!! بخاطر فیلتر اندر فیلتر مخابرات بی خیال این سایت پرطرفدار شده و به سایت هایی چون  gazzagروی آوردند و فیلترینگی اینچنینی واقعاً جای تعجب هم دارد دوستانی که از آنتی فیلترها استفاده میکنند حتماً متوجه این قضیه شدند که حتی فیلتر شکن هایی که صد در صد برای تمامی سایتها آنهم با سرعت بسیار عالی جواب میدهند چون به ارکات میرسند  خجل می مانند از آن !!!

بعنوان مثال همین فیلتر شکن آرنیت البته فیلترشکنهای دیگری هم هستند که همین حالت را دارند برای همین منظور سعی میکنم  آنتی فیلترهایی جهت استفاده از ارکات  معرفی کنم ولی متاسفانه بلافاصله از سوی مخابرات فیلتر میشوند  زمانی filter2005 را معرفی کردیم که بلافاصله تعطیل شد بعد  maxpax.net راکه این سایت هم فیلتر شد و دوستانی هم که به وبلاگ سر میزنند و روی لینکهای گذاشته شده کلیک میکنند با پیغام  مشترک گرامی .......  مخابرات روبرو می شوند که موجب آزردگی خاطر آنها از ما میشود ولی باور بفرمایید ....  به هر حال فعلاً این لینک جواب میدهد و بنده خودم نیز از همین لینک استفاده میکنم  ورود به ارکات البته خودم هم از این وضعیت خسته شده و به  gazzag کوچ کرده ام وکه البته انصافاً امکانات بسیار خوبی داشته و اگر با ارکات کار کرده باشید با توجه به شباهت زیاد این دو سایت کار کردن با gazzag برای شما بسیار سهل و ساده خواهد بود اگر شما هم خواستید از این سایت استفاده کنید کافیست در قسمت نظرات ایمیل خود را بگذارید تا دعوتنامه آن را جهت عضویت برایتان ارسال کنم اگر به دعوتنامه کلوب هم نیاز داشتید (که یک سایت دوست یابی ایرانی است و در واقع تقلیدی است از ارکات ) باز در خدمتیم

نظرات 17 + ارسال نظر
آتیش دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام
من هم دعوتنامه میخوام
در ضمن خسته نباشید
و موفق باشید

آزاد جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:31 ب.ظ http://bestpictures.blogsky.com

سلام مرسی از اینکه سر زدین . باز منتظر شما و نظر اتتون هستم .

[ بدون نام ] شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ب.ظ http://

سلام مهدی جون
خسته نباشید
مطالب بالا جالبن میدونی اینها خودشان شور فیلترینگ را در آورده اند فکر می کنم که کوپنی شده که اینقدر استفاده می کنند

اریکا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ب.ظ

Salam
filterxp ham dige baz nemishe
chi kar konim????

علی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ب.ظ

مهلا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام من بهش نیاز دارم.ممنونم

علی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ق.ظ

خیلی ممنونم اطلاعات خوبی به من دادین می خواستم که عضو شوم در کلوپ

علی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:27 ق.ظ

سلام خسته نباشید
بسیار ممنون میشوم اگر برای من هم دعوتنامه gazzag بفرستید.
منتظر دعوتنامه شما هستم
موفق باشی
بای

بهروز دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ق.ظ

از اینکه به ما کمک می کنید خیلی تشکر می کنم

رامین سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ب.ظ

از بابت همه چیز ممنون

رامین سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ب.ظ

ار بابت همه چیز ممنون. اگه ایرادی نداره من دعوتنامه کلوب رو می خوام.

[ بدون نام ] دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ق.ظ

wiild_biill_hiickok@yahoo.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ق.ظ

همین سایت ها را هم فیلتر کردن

آرش پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام عزیزم خسته نباشی واقعا وبلاگ جالبی داری اگه ممکنه یه دعوتنامه هم برای من ارسال کنین برای ارکات ممنونم

کیارش سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام مهدی جان
من به خاطر خدماتت ازت ممنونم
لطفا یک دعوتنامه هم برای من بفرست

میسار دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.misar.blogfa.com

سلام قربونت برم دمت گرد نمیدونی چقدر در به در دنبال دعوتنامه اورکات و قزاق بودم خدا کنه تو دیگه واسم بفرستی لطف میکنی دوست داشتی یه سر به ما بزن
http://misar.blogfa.com/
بهترین فیلترشکن های دنیا

رضا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.ufoworld.blogfa.com

سلام
به جای این همه خودکوشی میتونی به جای اینکه بنویسی http://www.orkut.com از این استفاده کونی https://www.orkut.com دیدی چه قدر راحته
فقط با یه دونه "s" کار حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد