آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

آوا و نوا

دانلود فیلم های بابک نهرین با کیفیت عالی|دانلود آهنگ های مجاز ایرانی|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی

دانلودآهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی محسن چاوشی به نام همسایه

http://s5.picofile.com/file/8102604742/Chavoshi_Hamsayeh.jpg
 

آهنگ جدید محسن چاوشی به نام همسایه 

♫♫♫♫♫♫

دلتنگ برگشته بودم آشفته خسته انگار برگشته بودم

من خوب بودم تا یه شب با خشک سالیش بدم کرد

خوب شد و خدا رحم کرد عشق تو دریا زدم کرد

“دریا واسه کشتی های بی سر نشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره”(دو بار)

MP3 – 320

Mohsen Chavoshi – Hamsayeh

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi – Hamsayeh



( ترانه : حسین صفا / آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی / میکس و مسترینگ : فرشاد حسامی )

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد